Pokiaľ zákazník žiada výmenu tovaru v závislosti na jeho novom rozhodnutí (zmena veľkosti, prípadne iný typ tovaru) aj potom, čo jeho pôvodná objednávka bola správne vybavená, podľa inštrukcií zákazníka, hradí náklady aj za opätovné zaslanie tovaru. V prípade, že vinou predávajúceho došlo k zaslaniu iného tovaru, než bolo v objednávke zákazníka, poštovné hradí predávajúci.
Predávajúci sa zaväzuje vymeniť tovar v čo najkratšom čase avšak maximálne 30 dní od prevzatia vráteného tovaru.
Ako postupovať pri výmene tovaru
Aby sme mohli výmenu tovaru vybaviť v čo možno najkratšom čase, budeme od Vás potrebovať
-
Vyplnený formulár (PDF, 226 kB). Nezabudnite vyplniť všetky informácie. Formulár ste tiež mohli nájsť v balíku s tovarom.
-
Správny popis tovaru, ktoré požadujete. Pre upresnenie veľkosti prosím pripíšte rozmery tela (obvod hrudníka, obvod pásu, hmotnosť).
-
Tovar v 100% stave, v pôvodnom obale, so všetkým príslušenstvom a bez akýchkoľvek známok jeho použitia.
Tovar potrebujeme doručiť osobne či prepravnou službou (v oboch prípadoch náklady na dopravu hradí kupujúci) na adresu:
Safety Agency, s.r.o.
Nádražní 21
513 01 Semily - Podmoklice
Pri zasielaní tovaru starostlivo zabaľte. Za prípadné poškodenie počas prepravy nenesie predávajúci zodpovednosť.