Sortiment
Košík0
Registrovať / Prihlásiť
SK
0
Košík
0 Kč
Tovar bol pridaný do košíku

Outdoor Research®

Značka Outdoor Research je dnes známa takmer po celom svete a to predovšetkým vďaka tomu, že svojim zákazníkom ponúka maximálnu možnú kvalitu vybavenia. Svoj vývoj navyše neustále posúva, takže sa na špici vo svojom odbore bude držať ešte veľmi dlho. Viac

Zobrazit filtr produktů:
Cena
Farba
Značka
Hmotnosť (kg)
kg
kg
Doprava zdarma od 200€
97% tovaru skladom
Garancia vrátenia peňazí
Kamenná predajňa

Outdoor Research®

OUTDOOR RESEARCH je značka pre všetkých, ktorí milujú dobrodružstvo v prírode. Ponúka inováciu a inšpiráciu všetkým, ktorí si chcú užiť pobyt na horách a všade v prírode. Vyvíja dokonale funkčné vybavenie - krásne jednoduché a spoľahlivé. Pri vývoji nových produktov spolupracuje s tými, kto je skutočne používajú - oceníte, ako vám vybavenie značky OUTDOOR RESEARCH uľahčí dosiahnutie tých najodvážnejších cieľov.

V roku 1980 sa zakladateľ značky OUTDOOR RESEARCH Ron Greg - vedec a nadšený horolezec - ocitol v nepríjemnej situácii. Na výprave na Aljaške jeho kolega a obchodný partner utrpel extrémne omrzliny vinou zle tvarovaných Gaiter. Vtedy sa jeho kolegovi dostal sneh medzi topánku a návlek. Potom, čo bol jeho priateľ transportovaný na ošetrenie, Ron sa rozhodol nájsť riešenie, aby k takýmto situáciám už nedochádzalo. Navrhol funkčný, zateplený návlek X-Gaiter. To bol začiatok novej značky - OUTDOOR RESEARCH, ktorá vznikla nasledujúci rok.

Spočiatku sa firma zameriavala hlavne na vývoj rukavíc, pokrývok hlavy a Gaiter (návlekov na nohavice). V roku 1984 predstavila v tej dobe revolučný koncept GoreTex®ových rukavíc s vnútornou teplou rukavičkou a s možnosťou upevnenia na zápästie. V polovici 80. rokov predstavila firma Seattle Sombrero ™ klobúk s membránou GoreTex®, ktorý sa v priebehu rokov stal absolútnym bestsellerom.

Firma pokračovala vo vývoji funkčných doplnkov v oblasti softshellových produktov, tiež vyvinula nepremokavé obaly, zaujímavú rad dámskeho technického oblečenia Wild Roses a napríklad tiež v čiapkach a pokrývkach hlavy s Windstopperem. V 90. rokoch sa stala dodávateľom rukavíc a pokrývok hlavy pre amerických vojakov..

Na prelome tisícročí značka pokrýva potreby outdoorových nadšencov 'od hlavy až k pate' - kolekcia oblečenia a doplnkov sa rozrástla a poznajú jej horali na celom svete.

V roku 2003 tragicky zomrel zakladateľ značky Ron, zahynul v lavíne spoločne so svojím kolegom pri lyžovaní v Britskej Kolumbii. Bol hnacím motorom značky, aj v deň svojej smrti testoval nové výrobky pre skitouring. Po niekoľkých mesiacoch jeho dediči firmu predávajú a nový majiteľ, Dan Nordstrom, rodák zo Seattlu - lyžiar, cyklista a alpinista - pokračuje v tradícii a rozvíja filozofiu značky: vývoj naozaj funkčného vybavenia pre aktívnych nadšencov do horských podmienok. Tradičné produkty prešli inovácií a vzniká nová generácia vybavenia s využitím nových technológií.

V roku 2003 prichádza firma s programom LAB RAT - zameraným na komunikáciu so zákazníkmi. Na základe tisícov odporúčaní od zákazníkov používajúcich outdoorové vybavenie, značka OUTDOOR RESEARCH neustále inovuje svoje produkty a pokračuje v získavaní reakcií užívateľov - tak dosahuje dokonalosti práve v tých oblastiach, ktoré sú pre používateľov dôležité.